M´he comprat un elefant



M´HE COMPRAT UN ELEFANT (Música: Ireneu Segarra. Text: F. Bofill, A. Puig, F. Serrat) (adaptació i harmonització: Josep Vergés)

M´he comprat un elefant,
on el poso si és tan gran?

A la cuina no,
ni al corredor.
A l´escala cau
perquè és un babau!

M´he comprat...

Al despatx tampoc,
perquè és molt badoc.
On el posaré,
que hi quedi bé?

M´he comprat...

Dalt del meu terrat?
Hi farà un forat!
Si el duc al carrer,
potser el perdré!

M´he comprat...
M´he comprat un elefant mp3

5 comentaris:

  1. m`ha agradat molt aquesta canço qui la posat

    ResponElimina
  2. m`ha agradat molt aquesta canço qui la posat

    ResponElimina
    Respostes
    1. La he possat jo la cançó del elefant, t'agrada?

      Elimina
  3. Està molt bé homenayjar el pare Ireneu Segarra! Va ser mestre meu durant 4 anys i d'ell vaig aprendre moltíssim. Només un detall crític amb la cançó: està ben cantada però la melodia no és la original. Tenint en compte que són cançons per a treballar grups de notes concrets, és una llàstima que feu aquesta mena de canvis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pep. Gràcies pel teu comentari Mira, en algunes cançons em vaig prendre potser la gosadia de canviar alguns trets de la melodia, no per desmillorar-la sinó potser amb la intenció de donar més expressivitat al text. No sé si es va aconseguir. En tot cas, sempre qui vulgui pot tenir la original en el Juguem Cantant 1. I sempre podrà triar entre dues versions. Gràcies.

      Elimina

Si us ve de gust poseu un comentari (trieu comentar com a anònim i en el comentari si voleu poseu el vostre nom):